Club Kiwi

Wopidooo, hade statistik tentan idag, Yaaay kanske är man ute ut Statistik helvetet (n_n)!!

JAG HATAR HERMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! btw

Åkte hem å la mig framför datorn. Hann se senasdte Heroes avsnittet, 2 episoder av "Romantic Princess" å sen 3 avsnitt av Stand Up! (Antagligen inga serier som ni som läser känner till, kanske för att de är Taiwanesiska å Japanska serier :P)

Iaf. Gök fick med mig ut på premiären av Club Kiwi iaf (vi har inte gått dit än :P hehe men iaf, ni fattar poängen)

Imorrn är det seriös pluggdag och MAX

Blä på er ;P

Kommentarer
Postat av: Gök

haha, kom på att vi inte kunde använda min kod rakt av :p för du får ju lika många besökare som mig nu :D

och det stämmer ju inte :p så du får gå in på den där sidan och göra om det från scratch.

2008-10-25 @ 14:08:50
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Karro

på MAX och jobba i evigheter stackare! :(

2008-10-25 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0