Amagaad

Åkte in till skolan idag. Karro hade Micro-skrivning (Hoppas det gick bra!! Gambare!!)
Träffade Frank också (nu är jag dålig på namn, men tror det var Issa som också kom efter ett tag), iaf, de hade också haft tenta, hehe ock kan ju säga att alla 3 såg märkbart trötta ut.
 Hoppas det gick bra för allihopa !!!!

Guuu va skönt att Tenta-perioden änligen är slut !!

Idag kom första "riktiga" snön också (faan(!) har inge emot snö egentligen, men jag HATAR slask)
Tänkte först att jag skulle stanna hemma istället för att åka in, men man kunde ju helt enkelt inte missa chansen att få se Gök i klänning å klackskor ^^
Tyckte kjolen hon hon köpte var jättefin, så det här bli bra det här ^^
Karro köpte stövlar (som hon måste ha blivit väldigt nöjd med, för hon kommenterade att hon köpt STÖVLAR stup i kvarten ^^ hihi)
Å jag köpte en riktig fynd-klänning. Ordinarie pris 799,- och REA pris 99,- (De binnt bättre ^^´)
Så nu är Halloween räddat (Yaaay, var lite orolig där ett tag över vad jag skulle ha påmig, men nu så har jag relativ koll igen^^)

LÄNGTAR TILL SÖNDAG Å HALLOWEEN FESTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nu ska jag se på "Neon Genensis Evangelion" å bara mysa <33

Läskig HALLOWEEN på er !!

Mata ne!!

Kommentarer
Postat av: Karro

men men, förstår du inte! jag har köpt STÖVLAR! haha

2008-11-01 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0