..::: YES (!) :::..

Igår fick jag en riktig fan-girl attack efter att ha sett 30 minuters preview- videon till Gackts nya låt : Jesus
Ååååh ^___^ den är bara så bra (n__n)

Tog på mig extra jobb på MAX också, känns som att jag måste börja säga mer JA när de frågar om jag vill jobba extra, inte för att jag tror de skulle avskeda mig om jag bara sa nej, men men........behöver ju pengar också.
Och en sak som gjorde mig lite extra glad var att när jag kom till jobbet låg ett litet kuvert med 100 kr å väntade på mig. Jag hade visst vunnit "Mer försäljnings-tävlingen" förra veckan, men det känns inte riktigt som att det är mitt pris, eftersom det ju var Alex som stod i MIN kassa å tog betalt under krog-rushen (för han ansåg att jag skulle få problem med alla fulla killar/gubbar) men annars när jag jobbar så brukar jag ALLTID fråga om folk vill ha dip & Plusmeny, så känner liiite som att jag är värdig pris iaf.

Sen bar det av till Halloweenfesten (Yaaaaaay) Årets kläder var svåra att komma på, tänkte ju först att jag skulle vara en geisha, men sen ändrades det å det  slutade med nått som jag egentligen inte riktigt vet var det var....kan säga att jag helt enkelt var SVART ^^´
Själva festen var väll kul, som alla andra fester ~Fast det är iofs inte på alla fester man dansar med döden :P Det som egentligen var roligast måste jag nog ändå säga var att kolla på alla andras dräkter. Frank som döden (med svart peruk ^^) var bara för härlig, Bosons skägg :) Å mina två döda tvillingar i dushen var: (n___n)!!

Anyyyway -- haha man är ju bara för smart, på vägen till bilen hem halkade jag (fast Karro tydligt varnade mig för att det var halt !! hehe tur att man redan var bandagerad)  Gjorde ont som faaaan, men det gjorde ännu ondare i ena benet idag när jag vaknade....hehe gillar att beklaga mig själv...så ni får stå ut :P

Vaknade med huvudvärk...fast jag tror mest att det är kaffe abstinens för jag fick inte i mig nå koffein igår *snyft jag har blivit beroende, behöver trappa ner*
Nya kurserna har börjat iaf, så det är väll lika bra att börja bli engagerad i dom också.....*trök*


Mata ne

ps. är inte min Kuma dj bara fööööör söt ^-^ Ska fixa lite med min head-border också så den blir lite snyggar ^^ (Gök, har INGEN som hellst aning om vad det egentligen heter, men jag kallar det för det iaf :P ) 

 

Kommentarer
Postat av: Gök

haha, det heter kanske border, vad vet jag.. men jag tror border snarare innebär en RAM :D

2008-11-03 @ 19:16:12
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0