Ny dag, med många överraskningar

Igår skrev jag att idag skulle bli som alla andra dagar (la t.o.m till ett litet *suck* efteråt) men kan man ha mer fel (^^)

Det började redan direkt närjag vaknade. Allt känndes ovanligt nytt å fräsht  när jag vaknade (ungefär som i en stylad reklam för juice eller nått) satte på radion och de första nyheterna man får höra (och som jag också hoppades få höra) var att Barack Obama vann det amerikanska presidentvalet (YES!! Blir nog bra det där ^^...hehe å nu vet alla vart jag stod i den frågan också)

Åkte in till skolan ~Marketing lektionen sög iofs ovanligt mycket för vi hade en ny ovan lärare som varså nervös så hon bokstavligen skakade, andades tungt, drack vatten oavbrutet, var gråtfärdig + hennes PowerPoint presentationgick i 110.

Men hade genomgång av Statistik tentan efter lunch. Var först nervös över att behöva få tillbaka den, eftersom jag bara hade fått ett D (internationell betygsskala, A & B är VG , C - E är G , F är IG osv)
Men man kan ju säga att jag vart sjukt överaskad när jag såg att det stod B på tentan jag fick tillbaka (^-^)
hahah Ola det knäpphuvet hade nog rättat fel (han berättade att de som fick över 30 poäng hade han rättat 2 ggr)
Så han måste ha rättat fel första gången å lagt upp det felaktiga resultatet på Fronter å sen rättat en gång till å hittat mer rätt (n_n)
(haha så det var inte jag som tittat på fel rad som RP föreslog :P)

Var så lycklig när jag gick från skolan (n_n) !! Så hade det inte varit för att jag gick bland folk, så hade jag lättat studsat upp å ner å bara skrikit. Men istället bjöd jag allmänheten på ett brett fånflin ---> (^________________^)    

Det har kännts ganska jobbigt under en period nu, men jusst då kändes det som att jag skulle kunna klara vad som hellst - för en gångs skull är mitt liv nästan perfekt (OK, nu kanske jag överreagerar liiite ~men för dom som känner mig, så vet de att detta är egentligen bara en aning mer skruvat än mitt vanliga jag :P)     

Fast det måste ju vara något som får mig tillbaka på jorden igen......när jag kom hem insåg jag att jag hade glömmt att ta bort ljudlös på mobilen, under den tiden som jag åkte hem så hade DAISUKE ringt, så jag ahde alltså missat att han ringt........problemet med det hela är att jag hade hoppats att han hade glömt mig/ att han helt enkelt sket i mig....men nu känns det lite komplicerat, för nu måste jag ju säga nått till honom........åjag har ingen aning om vad jag ska säga.....

Men,men det är imorron det.
Hoppas morrondagen har mera roliga överaskningar att bjuda på (n_n)


(PS, Appropå ingenting. Insåg nyss vilken smyg-lunarnörd jag är...hehe uppdaterade min status å såg att jag har 738 i statuspoäng hehe)   

Kommentarer
Postat av: Karro

så du har pratat med RP iaf märker jag:) goodie! Daisuke är chanslös, mohaha

2008-11-05 @ 20:24:26
Postat av: Watashi

Hihi Absolutish <333

2008-11-05 @ 21:10:40
URL: http://eachan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0