Frosseri

Helgen har faktiskt varit ganska ok.
Blev extra inkallad att jobba på lördan, den här helgen skulle annars ha bestått av total ledighet eftersom jag inte haft en ledig helg på 4 veckor nu, men ändå fortsätter jag tacka ja när de frågar, å i och med det torterar jag mig själv...
     (de frågade även medans jag jobbade ifall jag ville jobba på söndagen OCKSÅ (!) Först sa jag mesigt ja, men fick ångest å sa att jag kom på att jag inte kunde.
Detta var nog inte det smartaste eftersom det nog ser ganska dåligt ut att "helt plötsligt komma på att jag inte kan jobba", men skit samma, de får väll tycka jag är konstig då :
P)

Fast efter jobbet for jag iväg på tjejkväll hos Natta direkt efteråt. (Karro & Frank var också där ^^)
Tror det måste ha varit årets hitills störst frosseri av godis, glass å kola/choklad sås + maränger = <333
(kände mig ganska runt å god efteråt ~hihi ^^; )

Kvällen/natten var VERKLIGEN dunder-mysig  å äntligen fick jag se  "Edward scissorhands" + en stor överaskning var att jag verkligen gillade "the Holiday" (kvällens andra film) En riktig feel-good-mysfilm.
~När jag ändå snackar om bra film, se GARDEN STATE(!) Den är min favvo film just nu, en aning konstig i början, men vissa filmer har bara "det " å dom växer efteråt ^^ 

På söndan sov jag i 9-10 timmar, (behövde verkligen det kan tilläggas)
Ska börja sova med mobilen avslagen på helgerna, så om ni vill få tag på mig på förmidagarna, får ni ringa hemnummret :P

Imorrn är det skola igen *suck* ;P
ses   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Garden State är en bra film! mycket bra.

2008-11-16 @ 22:41:32
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Alexandra

frosseri är bra för kroppen!!

2008-11-17 @ 16:32:57
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0