Jag säger förlåt redan innan Du läst det som kommer här under....

......mest för att detta måste vara min mest omständiga, konstiga,själv ömkande och mest onödigaste inlägg jag skrivit hitills....men nu har jag varnat dig iaf :P


Det är nått som seriöst fattas.............. eller nått som seriöst måste hända snart.... seriöst (!)
Denna dag gick i princip ut på att sitta i skolan, plugga (åtminnstonne läsa några sidor) gå på föreläsning, åka hem ..... å vad gör man hemma då ?! Jo, lyckas klämma i sig ETT HELT PAKET STIMOROL (Vilket min mage inte riktigt mår bra av :P) å samtidigt se på HELA SÄSONG 7 av SCRUBS (säsong 7 består av "bara" 11 episoder, men iaf).....
Man måste seriöst vara redigt utråkad å sakna liv för att lyckas med nått liknande.
Skulle ju iofs ha varit på Falukårens Halloweenfest tillsammans med Natta å Malin (Hoppas ni har/hade roligt iaf ^-^) om det inte varit för att man måste upp tidigt imorrn för att åka till jobbet.
FAAAAN(!) känns som att mitt liv återigen blivit uppdelat till enbart plugg i veckorna å jobb på Max  på helgerna .... å när jag inte gör nått av de två, så sitter jag här framför datorn.............

Förlåt om jag ÅTERIGEN använder min blogg för att beklaga mig (borde döpa om bloggen till "Klagomuren" eller nått) Egentligen har jag absolut ingenting att klaga över, om jag tänker efter så har jag det jäkligt bra å är bara förbannad bortskämd, bor fortfarande hemma å blir mer eller mindre ompysslad här, har fina vänner <333 det går ganska hyfsat i skolan, å vad jag vet så har jag ingen konstig sjukdom *peppar peppar* (för att nämna nått). Men som sagt....jusst nu känns allt en aning enformigt....VILL ATT NÅTT STORT HÄNDER SOM SKAKAR OM TILLVARON....på ett POSITIVT sätt såklart (!) *

hehe men för tillfället får jag nöja mig med mera höst/vinter-mys framför datorn å fika på Wayne´s <333 ~ å när nästa ångest-attack kommer, så kommer jag antagligen att ventilera mina tankar här igen ^^;

Ser fram emot nästa vecka iaf...kan tänka mig att planera in nått för åtminnstonne 1 av dagarna nästa helg, då kan jag säga NEJ med gott samvete om de ringer från MAX igen...(Appropå Max, Ryhd fick jobbet, så nu är vi "kollegor" - Grattis ^^)

Nopes, ska upp om ca7 timmar för att göra mig iordning för morrondagens arbetspass, så det är väll bäst att man går å lägger sig nu.
Karro & Co: Lycka till på provet (igen, hehe tror jag sagt det typ 3 ggr nu) men men :P 
Kom mer än gärna förbi å fira att provet är över efteråt...kommer då förvandla alla till "Ridande sivil-klädda poliser" (Vilket gör att ni går under Uniform på rabbatsidan på kassa-apparaten....förutsatt att jag står i kassan såklart) Detta innebär iaf att jag bjuder på Dipp å Plusmeny (n_____n)
jag jobbar fram till 7 imorrn, så sitt inte för länge på tentan, för då missar ni ÅRHUNDRADETS ERBJUDANDE mohaha
(Karro, jag antar att du redan kommer ha gjort tentan å hunnit åkt hem innan du hinner se detta inlägg å därför missat mitt "erbjudande" ~haha det är nog det som är det mest komiska med detta inlägg ^^;)

Gonatt på Er  ~ZZzz



* Jag antar att de flesta som läser detta (vilket jag anar bara är mina vänner) redan vet vad som fattas, så därför skriver jag inte ut det svart på vitt XDD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Max var mumsigt^^

Patrik har en jättetrevlig kompis förresten, blink blink^^

2008-11-09 @ 21:55:05
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0