Idag

Åååh, ibland undrar man verkligen om människor inte har nått liv (så gårdagens beklagande inlägg kanske var en aning obefogat, för jag är visst inte ensam om att inte ha ett liv)
Vem faaaan åker till MAX en dimmig lördagsförmiddag för att äta, å så finns det dom som kan komma klockan 11 en tisdags kväll för att äta...vadå oregelbundna mattider :P 
Det är nått som jag verkligen funderar över när jag jobbar, (haha som sagt, lite spridda tankar från en hamburge-serverande slav)
 
Men det som verkligen livade upp min dag var min fina Karro och min fina Natta som kom å överraskade mig. (VERKLIGEN överraskad, å fastnade återigen på århundradets fulaste kort  på kuppen ^^; )
Den sista timmen blev enormt mycket lättare iaf ~TACK !!!!!!!! ^____^
Blev en Blizzer med EXTRA ALLT  efteråt, (det har sina fördelar att jobba på MAX ibland må jag säga ^^)  tyckte jag faktiskt var värd den ~ å sen en liten promenad i stan innan bussen hem.  

Imorrn är det bara "pååt igen", men jag hoppas det inte blir lika jobbigt som idag.
VERKLIGEN irriterande när nån kommer fram å vill ha en ny burgare för att den var FULT INSLAGEN...för helvete, klaga på nått bättre va!!

Hmmm tror inte det var nått mera jag skulle kommentera, klaga eller berätta om nu .........  för tillfället iaf   XP


    


Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att man hade haklapp;P

2008-11-09 @ 21:59:47
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0