Twilight

Helgen har varit mycket blandad kan man säga.
Var på Twilight i fredags tillsammans med Gök, Victoria, Frank å hennes nyanlända Västerås kompis.
ÄLSKADE VERKLIGEN TWILIGHT !!!!!!!!!! (mohahah planerar att se den igen  SNART !!)

Var "modig"

... Annars har det varit jobb jobb jobb som vanligt, men det har varit ganska skönt att få rensa tankarna...  detta är verkligen fel forum att dumpa mina problem och känslor i ... kan säga det iaf - att mina ögon är röda å svullna.

Imorrn är det härlig måndag igen
Ses då!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du svarar aldrig när man undrar saker i dina kommentarer >_<

2008-11-23 @ 23:33:15
Postat av: Linnea

Ja vet, det är bara för att jag inte vet vart jag ska svara nånstanns

2008-11-24 @ 00:37:48
Postat av: Gök

svara i min blogg :P eller i din egen... det spelar ingen roll. haha

2008-11-24 @ 17:43:47
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0