Still Got It (!!)

Dagen började med en försovning, vaknade när min buss gick, men som tur var hade jag inga lektioner, utan kunde relativt lugnt ta mig in till stan med nästa buss istället.
Hann t.o.m testa Tingeling-kläder ifall det skulle bli maskerad till nästa veckas kårkväll :)

Blev lite plugg i skolan, med mer eller mindre framgång, men det var MYCKET trevligt iaf ^^ Träffade både Karro, Frank,  Alexandra, Sandra. 
Följde med Karro till Willys på lite lunch-jakt.
Karro återupplivade lite sommar-minnen med tunnbröd å ishavsröra (och 2 bananer :P) medans jag själv fastnade för färdiggjorda Våfflor <33 helt totalt onödigt köp, men sparade lite tills imorrn så har jag lunchen fixad redan nu ^^

Effter ett tag kom Natta förbi ^^ Hon hade med sig rengöringsmedel till badrummet, klementiner, yogurt å choklad med Hallonbitar (blandning är alltid bra) ^^
Därefter följde lite småflummiga äventyr med Natta i en soptunna,Karro skjuter på å jag håller i kameran. När vi skulle ta hissen med "sopan" till nedervåningen, råkade jag visst trycka in fel våning, vi hamnade i källaren nånstanns. (Vem vet vilka skatter de gömmer där nere :P)
Jag föreslår att vi gör en expedition nån gång snart ^^;

Karro skulle sen till Kupolen å  träffa Pätrik, å eftersom Natta också skulle dra sig hemmåt var det väll bäst att hänga på till Kupolen. Alldrig att jag sitter själv i skolan på kvällen (0__o)
Fast kände mig liiiite som 5:e hjulet,så tyckte det var lika bra att strosa runt lite själv istället för att uppehålla. (Å det är fullkomligt lugnt, tro inget annat ^^)
Kollade in lite örhängen på Ur&Penn, men det slutade med att jag köpte ett armband för att pigga upp lite. 
Vet inte varför, men var inte så pepp på att gå på Personalmöte på MAX.
Men såklart man gick dit ändå :P  å det var faktiskt väldigt trevligt (det mesta blir ju iofs trevligt efter en 3 cider ungefär  :P)

Åt världens goaste Cheescake, snackade mycket med Emma, å även en del med Micke (en av delite nyare anställda)
Å det slutade med att jag faktiskt hängde på till Bowlingen efter middan.
Utanför träffar man lite bekant folk också. Aydan (irrländaren) satt utanför med Linn (tror det är hans tjej, fast Inga får oss ständigt att undra :P) De skulle iaf se nya Bond-filmen...hmm undrar om den är bra egentligen, vill se den, ska nog se på den snart ^^

Iaf, till saken. Sopade mer eller mindre banan med stackars Elin som jag blev ihop-parad att spela med. Men hon vann sista serien, men slutresultatet blev ändå en ganska så överlägsen seger. (fast har ju spelat bowling i ca 2 år...även om det var för ca 6 år sen så sitter det mesta fortfarande ^^...fast fick offra en nagel å drog på mig en blåsa på tummen på kuppen, men det är sånnt man får offra)

 
(Nästan 100p ledning ^^ mohahaha men hon kämpade på bra å var otroligt bra förlorare, själv skulle jag velat kastat klotet på den somslog mig :P)

Imorrn är det lite seminarie-fråge.skrivning med Tharany å lite mera plugg i skolan. Ska vara duktig åsticka tillGymmet också.
Heheh vill springa av mig Cheescaken ^^;

Hare gött nu !!



   

   


Kommentarer
Postat av: Gök

angående spelkvällen hörre du så nämnde jag det för dig redan förra veckan :\ men du glömde väl. o sen igen för nåra dar sen..

2008-11-16 @ 17:52:46
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0