Min mini depression

Nu har jag kommit in i en sån där mini depressions period åjag tycker inte att nått är roligt längre, jag ser inte fram mot nånting......fast det ska bli kul att få se Twilight igen på lördag förståss (vet vad du tänker Karro, men filmen är Nr.1 Glenn kommer nånstanns långt ner på listen :P  haha)

Imorrn är det torsdag,och det brukar också betyda Kårkväll, men den här gången tror jag inte det är många som har lust att gå, inte ens jag (0__o)
Kanske det inte bara är jag som känner  sig nere jusst nu, men till nästa veckaär det ÄNTLIGEN Bad Taste igen ^^Får ta en lugn vecka å vila upp sig till det.

Nä, nu ska här blandas lathet å plugg
 
Ses

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte din ursprungliga version var roligare, hehehe

2008-11-26 @ 20:41:58
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0