Me want a Timemachine

Kårkväll med Drity Disney tema på kåren igår. MYCKET kul var det ^^ å det var många som var utklädda (själv var jag Tingeling ...naturell ;P)

Gårdagen var även ganska "lärorik".
Vart ganska svartsjuk kan man ju säga, efter att viss information kommit till min kännedom (*haha* *hmmm*hmm*) å mer än nånting annat just nu vill jag kunna vrida tillbaka tiden å ändra ett å annat. Framför allt PPP, men även några av de första dagarna av n0llningen !!!!!!
Fast inte mycket att göra åt nu.....så det får väll bli som det blir.

Idag blir det bio med Gök, Victoria, Frank å Franks nyligen anlända kompis. Har sett framemot "Twilight" ett tag nu, så jag hoppas den är bra ^^
BIO-POPCORN HERE I COME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å i helgen är det åter jobb som står på menyn...7+6 timmar.....alltid ger det väll nått. Hoppas det kommer lite kuligt folk så det blir roligare att stå där ^___^


Har gött nu !!

Kommentarer
Postat av: Gök

haha.. vad är det för information som kommit till din kännedom? VEM/VAD ÄR DU SVARTSJUK PÅ?

2008-11-21 @ 23:35:56
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Alexandra

heeh vi lär väl komma på söndag isf! ;) gratis är ju gott ^^

2008-11-21 @ 23:42:42
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0