In i dimman ^-^;

Lite mystiskt idag, för det har varit en konstig dimma som låg kvar under hela dagen.....
åkte in till skolan som vanligt, fast hade inga lektioner,försökte bara plluga, med mer eller mindre lyckat resultat.
Vart något irriterad över att Tharany berättade att jag bara fick ett C/G på min Statistik tenta iaf (var ju så glad igår över att jag trodde jag hade fått ett B/VG) ... kanske en aningens irriterad på Tharany för att hon hade påpekat för läraren att mina poäng inte räkte till för VG (>__<) men men,kanske Ola hade kommit på det själv ocksåom han hade tänkte efter lite...*snyft*, men jäkligt irriterande är det allt ändå !!!!!

Aja, det blev lite mysig fika på Wayne´s med Karro, Natta å Gök som avslutning på dagen.

Imorrn är det fredag å jag har en lektion (sömnpiller) å sen jobb hela helgen *>_<*
Längtar redan nu till den 4:e December å Badtaste ^-^

Tråk tråk, hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0