Fork(!) me can´t eat soup..... aaaaaw

Ååååååååh Fan också !! fick mitt nya schema från MAX idag....kommer jobba 20, 21, 23, 25, 28, 29, 30 december.....(>__<);; ....  för att nämna "några" av de datum som kommer göra att större delen av julen/nyår gåruppi rök.
Det verkar som att de ÅTER IGEN har missat att jag inte går på Gymnasiet, vilket ju gör att jag inte får lov (alla andra av mina små 16:åriga kollegor brukar ju annars frivilligt anmäla sig till extra jobb....men jag har ju inte tid till det på samma sätt ju !!!!!)
Fast nu ska jag inte klaga FÖÖR mycket för det var rätt så bra tider jag hade fått. Kan faktiskt ärligt tänka mig att jobba kl.23-04 på juldagen (höhö får ju dubbelt betalt iaf  :P)


Edo ringde idag igen också, det blir visst inget besök av honom nästa vecka iaf...men vi ska satsa på Februari istället. Måste erkänna att jag faktiskt blev lättad, det hade nog blivit lite mycket om han kommit nu, hade då blivit tvungen att bytt skift å haft mig, men nu slipper jag tänka på det ^^ 
Wiiie å nu kan jag va Tingeling med gått samvete nästa torsdag (n___n)!!  ~(Hittade vingarna, så nu ska jag bara hitta nått grönt att ha på mig ^^


Mata ne~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0