Emo Ea

Happ, så sitter man åter framför datorn en fredags-kväll/ natt.....fast antar att jag får skylla mig lite själv, kunde ju ha gått på både S2 och/eller Falu kåren ... fast ska jag va ärlig kände jag mer för Scrubs å lite Nacho chips :P ~~Sådet blev Scrubs ålite nachos :P

Idag var det skola igen, gick med Natta på stan efteråt å var med när hon köpte en nylon strängad gitarr.
Kul det skulle va egntligen att kunna spela gitarr - skulle vilja spela piano också, men det enda jag fick ut av musikskolan var 6 år med tvärflöjt å lika många år med altflöjten ~~ *suck* en dag...en dag ^^;

På väg till bussen träffade vi på Elin (+syster) - säger bara det OJ !! (0__o)´ Man har ju hört att människor förändras med åren, men brukar dom byta dialekt också ^^; hahaha kan ju säga det iaf, det där är INTE den person jag kände när jag var liten!!!!!!
 

Hittade Twilight på "Watch movies" också ... stackars Karro har dragit på sig en regäl förskylning, så morrondagens biobesök blir framflyttat (eftersom jag ju måste få min dos av Twilight för den här veckan så kollade jag hemma istället haha ~ fast kvaliteten var mer än dålig, längtar efter att få se den på STORBILD med BRA KVALITET ^^)
~Hoppas du mår bättre snart Karro min Babel ^^ 

Imorrn skriker jag rakt ut om dom ringer från MAX å ber mig jobba extra, men av nån anledning har jag en kännsla av att de inte kommer göra det.... låt oss se om jag har rätt :P
Istället ska jag verkligen försöka vara seriös å plugga vidare....folk som ser mig i skolan tror antagligen att jag inte gör annat än  pluggar 24/7 (vilket är delvis sant, men inte riktigt)
En STOR del av tiden förspills på meningslöst stirrande ut genom fönstret....men som sagt, imorrn ska det stirras ner i böckerna.  
Sedean blir det midnattsbak med Natta ^-^ lussekatter i mängder väntar på att bli gjorda  <3333

 

Till sist, måste dela med mig (inte värdens bästa video,jag vet)...men idag har jag säkert lyssnat på den här låten 40/50 ggr...överdriver inte, den har gått på konstant repeat hela dagen ^^

Mata ne~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0