Efter regn kommer sol ...

... det uttrycket stämde in idag. Ännu en grå å regnig dag idag, men mitt under lektionen tittade solen fram, det såg verkligen fint ut ^-^ Å jag fick ÄNTLIGEN se lite blå himmel också <333
Men såklart började det regna igen efter ett tag >__<  HAWAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (!!)

Vi (Karro,Natta & jag) förnyade oss lite också, böt ut Wayens mot Wasabryggeriets Cafè (n__n)  Deras morotskaka är <3333

Idag har jag bestämmt mig för att vara jätte-duktig,å inte sitta lika mycket framför datorn....ska plugga fram till (prick) 21.55 för då är det Boston Tea Party med Filip å Fredrik (^^)

Hawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  på er!!

psssst (!) Min Kuma DJ är uppdaterad (^^) Han har fått lite make-over å första låten som spelas är nu den låt jag "knarkar" för tillfället <33 (Joshua Radin - Winter)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hawaiiiiiiiii!!!

2008-11-11 @ 19:54:13
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0