eee

Hehe så sitter man här ca 7 timmar senare, känner mig mer pepp än igår kan man ju säga.
Nått som jag kom å tänka på (och som vanligt har det inget att göra med nånting annat jag har snackat om tidigare)....varför ser  mitt hår ALLTID bättre ut när jag är hemma än när jag är i skolan, fast jag försöker göra frisyren på exakt samma vis ??minnst sagt irriterande.

Fick mail igår från han som håller i Japanska kursen jag ska gå på till våren. 
All undervisning ska visst ske genom  Marratech (0_o) 

Min senaste ringsignal äger förresten (det är inte nått japanskt den här gången :P): Popprincess vs. DJ ~ ruskigt stolt över min klippning/redigering (n__n)

Näpp, en halvtimme kvar innan jag ska iväg...bäst att sminka sig så man inte skrämmer iväg kunderna ^^;

~Mata ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0