Oj va massa tankar jag har just nu !!

Gårdagen kändes helt annorlunda mot dagen innan. Då hade jag varit ganska så deprimerad, men efter en ovanligt bra dröm (hehe jag var Bella i Twilight <333) så kändes allt plöttsligt mycket bättre, som att jag börjat på en ny sida.

Till kvällen var det Bad taste tema på kåren..tänkte först inte gå för både Karro å Gök var sjuka (fast Gök kom iofs till Tenoren), Natta tänkte inte gå å Alexandra hade åkt till Kalstad....men beslöt mig för att köra solo iaf för Frankie fanns ju fortfarande ^^ (hehe så då är jag ju inte solo preics)

haha det verkar alltid hända annorlunda saker så fort man lämmnas själv (*host* Karro :P)
Å denna kväll var inget undantag.......
Fast vill inte såra nån, så det är bättre att inte göra för mycket av saken tror jag........
Hade iaf jätterevligt å det var nog precis det jag behövde. 

Idag var jag i skolan å Babel var ÄNTLIGEN tillbaka ^-^
Stackarn fick utstå mitt vanliga tjat om ...tja det vanliga ;P  - sen for hon iväg till Patrik.
Själv bestämde jag mig för att bara ha hemmakväll, plugga och kanske se en film.

Imorrn är det jobb igen å sen bär det av till bion (hihi ska äntligen få se Twilight igen <333) tillsammans med Karro, Patrik å Glenn (vänta dig inte förmycket Karro, men det är alltid roligt att träffa nya människor...sen får vi se :P)
 

Kommentarer
Postat av: Karro

kommer bli superkul i kväll!

2008-12-06 @ 14:17:49
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0