Utmanad & Utmanar

Ditt namn?  Linnea Bergström
Födelseår? 1988
Hur Lång är du? 170
Spelar du något instrument? SPELADE tvärflöjt och altblockflöjt för x-antal år sen
Dina första tankar när du vaknar? NEEEEEEEEEEEEEEEEJ ... bara 5 minuter till
Vart befinner du dig just nu? I sängen, med datorn i knät å Karro i mobilen
Biter du på naglarna? Nja, ...nej, bara ibland i ren frustration!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Ljuslila med snobben :P
Har du några husdjur? Höhö räknas damm-råttorna??
Är du singel? Kan inte bli mera singel än vad jag är just nu >___<;
Vem är snyggast? Ben Barns (Caspian, dreggel) ~ Gack (always and forever) ~ Miyavi (?hmm - snygg eller bara extremt cool, kan inte bestämma mig) 
Vem vet mest om dig?  Måste va Karro, hon avslutar mina meningar å svarar på frågan innan jag hunnit ställa den ^^
Vad vill du ha just nu? En pojkvän å min sommar tillbaka
Ditt mål i livet? Resa runt å få se saker, bli lycklig med vänner och familj
Rädd för? Misslyckas, pinsamma situationer och föda barn (0__o) 
Hur gammal är den äldsta person du kysst? haha ........
McDonalds eller Burgerking? Max (man måste ju va patriotisk)
Sjunger du? När ingen ser (eller framför allt hör :P) Fast oftast med HÖG volymen på i Ipoden så jag knappt hör mig själv 
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? Ja...fast vill egentligen bara ha festen å cermonin, men inte den juridiska biten
Kommer du överens med dina föräldrar? Nja, oftast
Din hårfärg? Antar att det räknas som mörkblont (men i visst sken en aning röd-guld aktigt)
Skor du hade på dig idag? Bruna ugghs (som drog åt sig vatten som en svamp (0__o)!!)
Vad sover du i? Tröja å pyjamasbyxor med roliga motiv (jusst nu, rosa med karameller)
Kläder du har på dig? Mysbyxor, t-shirt, morronrock fleece-fiber strumpor
Favoritårstid? Sommaren
Favoritmat och dryck? Kinesiskt, sushi, pizza, pannkakor, wook - APELSIN JUICE<33
Hur svarar du i telefonen hemma? "Linnea Bergström"
Hur svarar du i mobilen? Hellu ~ Linne Bergström (om det är jobbet eller dolt nummer) ~ Hallå Babel (om det är Karro)
Sov du ensam inatt? Japp
Vad gjorde du kl 08 imorse? Lyssnade på RIX Morronzoo, sminkade mig
Vad var det senaste någon sa till dig? Mamma: "Vad gör du?"
Druckit idag? 3 koppar kaffe och 1 liten Clementin juice på Waynes
Vad är det för väder hos dig nu? Tror det snöar, orkar inte vända på huvudet å kolla ut genom fönstret
Godaste glassmaken? Riktig krämig gammeldags vanilj <333 (med kola sås)
Drömmer du mardrömmar? Av nån anledning Nej *peppar* peppar*
Favoritklädsel? Mysbyxor, tröja å morronrock (som just nu (n___n) hihi )
Favorit godis? Vit choklad, rommerska bågar
Hur många kuddar sover du med? 1
Längtar du mest efter just nu? Att få se Twilight på Bio igen
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Kaffe
Saknar du någon just nu? Nej......höhö att få tjöta med Kim ^^;
Snus eller cigaretter? Tänker inte ens tanken
Vill du ha barn? Ja (trorts min rädsla) men det kommer låååångt fram i tiden
Längtar du till din nästa födelsedag? Både ja å nej :S
Är du blyg? OFTA >___<;;
Tycker du att du har fin dialekt? Dalmål (0___o) haha skojar du !!! Har hört att jag pratar grov dalmål ibland - men rår inte för det ...... så NEJ!!
Tycker du om fester? Beror helt på sällskapet
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej, brukar jag inte göra, men för ovanlighetens skulle plattade jag luggen idag
Vad har du för planer till helgen? Jobba (>____<) Plugga å somna framför Scrubs
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 20
En bra film? Twilight & Garden State (ops, det var 2)
Vem får en kram? Karro så hon blir frisk igen
Vem får en puss? ................... (>____<)
Sprit, cider, vin eller öl? Cider (på sin höjd någon drink eller shot, inget starkare sen studenten)
Hund, råtta eller katt? Hund (Strävhårig Tax ^__^ ) ~ Kampfisk (R.I.P Ling Shao Yu)


Utmanar:


* Karro
* Gök
* Natta
* Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0