Tisdag

Tisdag idag!!

Helt värdelöst att gå till skolan, den där stackars läraren är verkligen jättedålig,
~(Hon är ju värdelös  -- *blink*blink* Karro :P)  

Skippade sista timmen av föreläsningen å satt istället i korridoren med Alexandra å Karro tills Natta kom. Gick på jackt efter Nattas plånbok som sedan hittades på hittegodsavdelningen (eller vad det nu var för ställe) sedan bar det av hemmåt.

Har gått å funderat på dette ett bra tag nu -- Funderar på att ta ut det andra örhänget i vänster öra å låta det växa igen, Har haft så himmla ont de senaste dagarna å kan knapt sova på vänster sida -- å den som lätt blir äcklad skulle inte velat ha sett hur det varade imorse (>___<) .. överdriver lite, men det kändes inte sådär supernice-igt
Men men, ska tänka ett tag till få vi se hur det går, om det ändå inte hade varit för cp MAX.
Nu måste jag ju jobba mycket extra under julen, vilket betyder att jag måste ta i å ur örhängena hela tiden....inte det bästa nej ............... !!

Liten grymtning till i princip alla som skippar sista kårkvällen på lördag >__< lämmnar stackars mig igen, bra att Gök å Frankie antagligen ska gå iaf - Den här gången hoppas man att det kommer mera folk så man kan stå i folkhavet å dansa  ^^  

Mata ne !!

Kommentarer
Postat av: Gök

haha, du glömmer bara bort mig heeeeela tiden. jag har ju inte sagt att jag inte ska komma :\

men frank är väl viktigare än gök! cryemo

2008-12-09 @ 19:47:06
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: Gök

det där var väl inge tredjeperson? inte mycket iaf :D (upptäckte just vad du syfta på).

2008-12-09 @ 23:13:21
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0