The Pepparkaks-hus ~Del 3

Så var mitt pepparkakshus äntligen färdigt !!!!!!!!!!!! (n__n) <333

haha mamma tyckte det blev lite stökigt å "hota" med att det inte skulle bli nå pepparkakshus nästa år (hon tyckte vi skulle sätta framen blomma istället :P) 
Men det har hon sagt förra året också, å året före det, å året före det .... ni fattar principen :P
Så nog tror jag man kan tjata till mig äran att få göra ett hus nästa år också...fast kanske lite mindre "avancerat" 

Så här blev årets hus iaf :

          



Idag har varit en ganska stressig dag. Jobbade 12 - 18 (men fick gå redan kl. 5 för det var lungt å de hade för mycket folk)
Sen for man runt till både Willys (hälsade på Gustaf, Tony  å Nina) Sen blev det två vändor till Maxi (Pappa glömde hela tiden vad vi skulle ha så vi fick åka fram å tillbaka :P) 

Nu när pepparkakshuset ÄNTLIGEN är klart, så är det dags för mig att börja julstäda lite - hehe åva hittar man inte i en burk bakom böckerna i min bokhylla 2500 spänn, ett bio kort å ett H&M kort (min jul kommer en dag tidigt i år n__n!!)

Nu står datorn på skrivbordet iaf istället för  på stolen som den har gjort tidigare.
Ska fortsätta städa, kanske hänga upp lite glitter, sen gå å lägga mig å vänta på tomten.

Hihi tycker jag har varit ytterst snäll i år så jag hoppas jag får MYCKET julklappar (n_____n)!!

(Ifall jag inte skriver imorrn)   

GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0