The Pepparkaks-hus ~Del 1

Har nyss bakat färdigt alla delar till huset, hehe en del blev lite brända, men det täcker man smidigt med glasyr.
Bestämde mig för att baka åsätta ihop huset idagå sedan garnera huset imorrn efter jag kommer hemfrån jobbet.

Appropå det, ser INTE fram emot morrondagens arbetspass >__< sista dagen innan julafton (behöver jag säga mer !! ) å i helgen kom jag lindrigt undan eftersom jag jobbade kväll (å på lördan slutade jag innan krok-rushen) - Fast, kan också vara bra med mycket folk, då går tiden snabbt å rätt som det är får man gå hem ^__^ 


 Har iaf lite paus nu innan det verkligt svåra börjar SÄTTA IHOP ALLT SAMMANS (0__o)!!
haha önska mig lycka till  !!!!!

                   

Kommentarer
Postat av: nath

vad kul!

det har inte varit något bak här hemma, man har tröttnat lite på det

2008-12-22 @ 22:25:07
URL: http://nmoll7.blogg.se/
Postat av: Frank

Lycka till! vill se resultatet sen..:D

2008-12-23 @ 00:21:26
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0