Super speedad

Vaknade 08.36 å fick för mig att jag skulle ligga kvar 4 minuter till....tills jag kom på att klockan var ju inte alls 07.36...Helvete, bussen går om 20 minuter (0___o)
På nått vis lyckades jag fixa iordning mig till klockan var 5 i 9 så jag fick t.o.m stå å vänta några minuter på bussen :P
Hehe kan va snabb bara jag vill...men tror jag måste lägga mobilen längre bort från sängen så man blir tvungen att vakna ordentligt...annars kommer jag försova mig ordentligt en vacker dag (det är livsfarligt att snooza) + hatar att stressa, fick inte ens frukost - men som tur är kom Tharany som min räddare i nöden med lussebulle å pepparkaka som fanns att ta i bibliotekets datasal XD

Vart föresten fika på Waynes för 3:e dagen i rad tillsammans med Karro och Alexandra. Mycket trevligt (^___^)!!
(Undrar när vi får stammiskort hehe)

De flesta ska till Boomtown senare på kvällen ~ vill egentligen dit ja med.....inte för att jag tycker om (eller ens känner till) några av banden som spelar, men det hade varit roligt att vara liiite social på en fredagskväll, men istället ska jag mysa med min fantastiskt underbara "Marketing II" bok (>___<);

Imorrn är det iaf 5 timmars MAX jobb å sen stressar man vidare till årets sista kårkväll ^^ (hehe kommer bli ganska intressankt tror ja :P)

Mata ne~

Kommentarer
Postat av: karro

de flesta? jag och Gök menar du:P hehe Men det var kul:)Ses ikväll babe;)

2008-12-13 @ 12:45:01
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0