Önskelistan

Happ,så var det december...det märks....det är apväder ute verkligen !!!!!!!
Men det är lugnt, så länge man slipper gå ut.

Satt i skolan å var duktigt idag...Försökte även komma på vad jag önskar mig till jul, å det är inte det lättaste kan jag säga...listan brukar bli ganska enformig och kort ~ men det här är då alltså årets önskelista:

* Pengar
* H&M kupong
* Kupolen kupong ~(hehe alltså pengar i olika former, men det år sånt som ärä jäkligt bra å ha)

* Twilight böckerna ~(alla 4:a, inte för att ag har någon som hellst tid med att läsa dom, men kan ju va bra å ha till sommaren eller liknande)


* Mirror Edge (PS3) ~((Inte för att jag har tid med det heller, men som sagt, kan sparas till bättre tider ~ så länge får den ligga på min redan relativt rediga hög med ospelade spel :P ))

* Örhängen (alla sorter så länge dominte är tunga...eller tantiga :P)


Hmm för att vara jag så är årets lista kanske inte så jättedålig ändå 

Eftersom jag varit så duktig idag ska jag ta det lite lugnt till kvällen, se några avsnitt Scrubs,kanske läsa ett kaptel i nån utav böckerna (såg attett av kapitlen bara var 7 sidor :P hehe) Å sen blir det mys framför Desperate Housewives XD


Ps, va tyckerna ni om jultemat då?? - JA jag vet, det ser lite luffigt ut, men jag ska jobba lite på det så får vi se om det blir nå bättre :) 
Funderar på att lägga in lite julmusik senare ^^




Ha det !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0