Mitt oförglömmliga 2008

Helt otroligt vad det hä'råret gått snabbt. Tror det kan ha att göra med att jag jobbat mer än vad jag någonsin har gjort, både vår sommar, höst och vinter - eller så beror det på att  det i princip hänt någonting nytt å roligt !!!

Tänkte inte redogöra för allt som hänt det här året (för då hade jag inte blivit färdig med inlägget innan det nya året :P)
Fast för den som missat så har jag redan skrivit om de bästa bitarna (sommaren) i ett tidigare inlägg. 

Tänkte iaf sno en smart sak från Sandra´s blogg (http://sandralindbla.blogg.se/)
Tyckte det var lites kul att göra en Toppen & Botten lista ^^ ~ Så here I go:


Botten


* (kanske lite fånigt) men tyckte det kändes jättehemskt att gå tillbaka till MAX efter sommaruppehållet - känns bättre nu när man kommit in i allt igen, men tycker ändå allt jobb där ibland tar upp lite för mycket av min fritid

* Haft problem med det andra hålet i vänster öra,  tycer det har varit irriterande å tänkt ta ut det å låta det växa igen, men så är man ju så förbaskat snål. Haha jag har ju betalt för det - då ska det baskimej sitta kvar också (!)

* En sak som kommit upp nu är att Tharany flyttar å kommer inte gå i skolan längre,  så kommer mer eller mindre bli själv med att göra alla arbeten etc. 
har ju fortfarande folk att snacka med då å då i korridoren när man sitter å pluggar, men det kommer fortfarande bli tomt tror jag !!!!!!


Det som varit så bra med det här året är att inga stora "katastrofer" inträffat (mig personligen iaf *peppar peppar*) ~ Så över till Toppen listan ^^



Toppen 

 * Alla nya människor man lärt känna (lärt känna bättre) - Natta, Malin, Gök, Frankie, Alexandra, Kim etc ^^

* PPP va mys ^^

* De två underbart oförglömmliga, fantastiska konserterna jag var på under sommaren (Miyavi och Kagrra)
Speciellt Miyavi konsert-dagen var nog en av de bästa dagarna i hela mitt liv, har aldrig varit med om något likanande, var som ren lycklig energi strömmade genom hela kroppen - vilket ledde till mitt fan-girl anfall ^^

* Hmm nää, hela sommaren har i stort sett varit underbar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* For till Göteborg med Gök å träffade Anna. Hade tre (egentligen 4 om man räknar ditresan) underbara dagar där å allihopa besökte vi Lisseberg näst sista dagen. Fantastiskt!!

* Alla roliga, mysiga, fantastiska å spontana saker vi hittat på tillsammans som vandringen till Max på valborg, midsommar i torsång, bad å grillning i torsång,  glass å filmkvällarna hos Natta, Kladdkakor, lussebullar å pepparkaksgarnering m.m.

* Alla fika stunder med olika människor (tidigare har jag verkligen inte tyckt jag varit speciellt mycket fika människa, men nu har jag ju t.o.m stammkort på Waynes :P)  

Kanske det är en massa saker jag glömmt nu, men det är detta jag kom att tänka på först nu när jag sitter å skriver.



Så lite framtidsplaner då:


Framtid 

* Edo + LM.C konserten i Februari

* Kvalborg i Uppsala

* PPP

* Halmstad i sommar (gärna nå mer städer om det finns tid å pengar ^^)

* Yumi kommer till Sverige å jag hoppas vi kan träffas i juni

* Sjöslaget

* Mera fikastunder - Mera filmkvällar å andra spontana grejer


Antar att jag inte kommer a tid att skriva något mera inlägg det här året.
Imorrn är det jobb på MAX igen sen direkt över till Gök. Det vankas Skräcknatt tillsammans med henne å Frankie ^^
Å sen blir det nyårs-fest (yaaaay)

 
Hoppas alla får ett underbart 2009 (n__n)!!
GOTT NYTT ÅR till alla som läser !!!!!!!

//Ea

Kommentarer
Postat av: mälin

åh vad roligt att ni ska komma till halmstad i sommar! gott nytt år!

2008-12-30 @ 17:20:30
URL: http://lessisbore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0