Major Flashback

Skulle ju egentligen ha pluggat idag ....................................men istället laddade jag hem ett 10dars WOW-testomgång (haha)



Fick också för mig att logga in på MySpace, efter lite olika tryck på diverse länkar kom jag fram till DJ Teddy Loid´s sida å såg att hans nya album "MYV Room No.382" hade kommit ut - lyssnade på den här låten och fick värdens flashback å STOR längtan tillbaka till sommarens Miyavi konsert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



I pausen mitt i konserten spelade de bl.a den här låten - En av mina favorit-låtar med Miyavi (Dear My Friends - Remixad av Teddy Loid <333) ~ Blev även lite smått fan-girligt kär i Teddy Loid också, hur kan man inte bli det lixom n__n<33

Tänk er MIG hyperventilerandes, gråtandes som en 6-åring, -svettig som en liten flodhäst - glädjehoppandes bland hundratals andra -
Säger bara det: DET ÄR LYCKA I DESS RENASTE FORM 

Nä, ska man ta tag i åtminnstonne ett kapitel i äckelboken nu då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0