Linnez

Fantastisk dag igår !!

Började lite tvekande dock, bestämmde mig för att snooza i ca 2 timmar, kunde inte bestämma mig för när jag skulle åka in till stan. Åt plastiga nudlar å halv ljummen broccolli (rekomenderas INTE

Träffade Tharany på Kupolen - hennes absolut sista dag i Borlänge, hon var här för att i princip bara lämna tillbaka nyckeln. KOMMER VERKLIGEN ATT SAKNA DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men så fort jag är i Stockholm ska jag ringa !!!  
Kul att hon kommer vara här ca 6 ggr till också för att avsluta kurser - men det är ju inte som att jag kommer få träffa henne varje dag precis. 
Men men, kommer så klart klara av det också, har varit med om mycket värre, är det nån som vet vad ensamhet är så är det i allra högsta grad jag å den här gången finns ju Karro, Alexandra och  Frankie i skolan så man kan tjöta med någon där vid huvena (^__^)



Bowlade med Karro, Natta, Gök, Frankie, Frankies kompis Anette, Victoria,och Boson.
VERKLIGEN KANONKUL !!!!!!  Fick till en STRIKE till slut också ^^ wohoo
han som satt i kassan måste varit stressad - Karro kommer nog bli kallad för "peruken" eller "peru" ett  bra tag (haha) å jag hintar mot överskriften på detta inlägg så vet ni hur han stavade mitt namn :p 

Efter det vart det iaf ett litet besök på MAX (där Ryhd jobbade idag) ^^ Fick lite Valborg 2008 känsla^^ MYYYYS !!!!



Hemma sen blev det mys framför datorn - Dagens film: "Thirteen" - Trodde den skulle vara värsta fjortis filmen, men den var mest tragisk (och jag gillar VERKLIGEN inte när folk skär sig >__<) Förvånansvärt bra iaf !!


Imorrn måste jag läsa åtminnstonne 1 kapitel i "International Economics" sen blir det jobb mellan 18-23
Har ni vägarna förbi så vet ni vart man kommer undan billigare med käket :P  (det där sa INTE jag höhö
 

Kommentarer
Postat av: Gök

visst menar du filmen "Thirteen" som spelades in för några år sen? såg den på bio. riktigt bra.



alexander skarsgård ska ju spela in en film, om han inte redan gjort det. med lite andra kända män.. som också heter så. och på radion säger dom att en annan version av den spelades in för några år sen, men det känns omöjligt att det skulle vara samma.

2008-12-20 @ 14:24:48
URL: http://segoflic.blogg.se/
Postat av: mälin

vem vann på bowlingen? Jag skulle tro att linda är bra på det.. hm, eller frankie kanske?

2008-12-21 @ 16:39:45
URL: http://lessisbore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0