Julafton!!

Det blev en bra jul (trots allt)
Fick "God Jul-a" alla jag bryr mig om (vilket alltid känns viktigt av nån anledning)

Sen jag började i 7´an (vilket är typ 7 år sen nu) har jag inte kännt nånting när jag vaknade upp på julaftins morron, -den här julen var inget undantag, men det känns ändå bra att ha vissa traditioner som görs varje år. 
I min familj är det i princip bara Julgröt på morronen - Kalle Anka - Glögg & Pepparkakor - Julklappsöppning - Julbord
Nu är det typ 8 min kvar av Julafton 2008 - Kort summering: Jättebra ^^

Imorrn blir det lite mera jul-firande hemma hos mormor & morfar och sen jobb på MAX fram till 04.



Hoppas alla hade en jättebra jul (n___n)!!

   

Kommentarer
Postat av: Frank

Woho! inte bara våran familj osm äter julbord senare. Alla man har hört me äter jämt julbord tidigt..

men jag tror vi e ensamma om att öppna våra julklappar så sent som vi gjorde.. :P haha!! kl 20 typ!

2008-12-26 @ 11:02:44
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0