Go fortsättning

Var hemma hos mormor & morfar - var jättemys, men oj va gamla dom blivit, hade inte sett dom på ett år pga att jag alltid jobbar på sommaren och på våren(/hösetn så jobbar jag ju också eller pluggar då mamma varit dit >__<
MEN nu fick jag träffa dom iaf. Mormor var iofs sig ganska lik (hon är så gullig å vill alltid pyssla om folk och fylla på påtår ^^)
Men morfar hade blivit mer glömsk. Blev förvånad att jag hade glasögon (fast jag haft det sen jag var 4) men, är man 93 så antar jag de flesta glömmer. (I mitt fall så är ju glasögonen en del av mig som han antagligen inte tänker på

Förberedde mig för en hård jobb-natt - men va snopen jag blev, det blev aldrig nån riktig rush, visst kom det folk, men har varit med om mycket värre vid en vanig stängning. Tror alla blev lika paffa, för vi var 5 st som jobbade istället för det vanliga 3 - så jag var tydligen inte behövd längre kl.3 när vi stängde, så jag blev hem skickad.....i vanliga fall hade jag blivit överlycklig att få åka hem, men den här gången tyckte jag faktiskt det var en aning snopet eftersom jag ju var inställd på att jobba plus jag får ju dubbel lön för varje timme jag gjorde, så att jag blev hemmskickat tidigare innebar att jag miste 1-2 timmars arbetstid vilket skulle gett mig 2-4 timmars betalning *surt* 

Aja, så kan det va. Har 2 dars "ledighet" fram till söndag iaf - sen drar jobbet igång igen.
Idag ska jag bara chilla- måste försöka plugga lite (fast måste erkänna att det är inte mycket som orkats gjorts)
Skulle vilja ut å röra mig lite också efter all julmat man vräkt i sig. Få se hur mycket som kan hinnas med på en dag.
Imorrn ska jag å mammsen iväg till Stockholm iaf ^^ Yaaaaaay har inte varit där sen Kagrra konserten i Augusti <333

Avslutar med en gammal goding:

Kommentarer
Postat av: karro

gaaaah, säg inte att du har börjat säga chilla! hatar det ordet! haha

2008-12-27 @ 21:26:14
URL: http://karson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0