Glad överaskning

Gjorde värdens snyggaste halkning påväg till skolan idag. Halkade å gick ned på ett knä lite smidigt :P

Började läsa i Twilight istället för de trökiga böckerna (fick boken igår av mamma i namnsdagspresent - Anna dagen) haha ser filmen framför mig hela tiden när jag läser (^____^)

Karro ringde å sa hon var på väg, frågade om jag vill hänga med henne, Patrik å Glenn på Kupolen - eftersom man inte hade mycket bättre för sig var det ett ganska så självklart val :)

Har äntligen hittat en bra present till Edo-san ^^ Hoppas han blir glad!! - Bara Karro å Per kvar - Funderar på att köpa till lite små saker till t.ex mamma men annars så är allt snart fixat inför julen XD

annars har inte mycket hänt...
Fick nog av mitt stökiga rum alldeles nyss. Började röja lite i röran på skrivbordet, å vad hittar man inte då, om inte kuvertet med min MAX - vinnst som jag vann för säkert 2 månader sedan i mer-försäljningstävlingen (vann 100,- på Kupolen) Men det som överaskade mig mest av allt var att i kuvertet låg även 740 spänn (0___o) VART - NÄR - HUR hade dom hamnat där ??????
Har INGEN som hellst aning nm varför jag lagt ner just dom pengarna där -- Hoppas det inte var till nått viktigt, hehe för nu kommer dom användas till lite det ena å det andra. (n___n)!!

Ska plugga vidare nu, marknadsföringsprovet kryper allt närmare (>__<)´ men pluggandet går lättare till mys-musik.
Min senaste knarklåt :D
Den finns bl.a med i en av mina absoluta favoritfilmer  ~ Garden State  - så videon idag får bli Garden State -Fanvideo/ The Shins - New slang
 

Kommentarer
Postat av: Karro

wiie, trevligt med extrapengar:D fick du inte det där alldeles när vi varit på konserten? kanske la ner dom då? :)

2008-12-10 @ 23:12:16
URL: http://karson.blogg.se/
Postat av: Frankie

oho,.. den filmen e bra!!

den måste jag leta upp, va en evighet sen jag såg den!!

2008-12-16 @ 00:26:36
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0